.

Di Alya-boutique kami menawarkan produk telekung solat/ telekung sembahyang bersulam yang di bawa dr Indonesia (mengkana) dan telekung sutera vietnam. Sangat sesuai untuk hantaran atau hadiah kepada yang tersayang, ibu atau mertua. Sulamannya sangat cantik dan kemas. Harga yang kami tawarkan sangat murah berbanding blog-blog lain.

Kini kami telah menukar nama kepada DKabin Wardrobe sempena nama kedai baru kami yang terletak di Kuantan, Pahang. Kami telah mempelbagaikan produk seperti pakaian wanita dan bayi, telekung, tudung, skirt, cadar patchwork, kerongsang dan lain-lain lagi..

Anda boleh layari facebook kami iaitu https://www.facebook.com/Dkabinwardrobe? Sila like page kami untuk mendapatkan informasi terkini dari kami..

Kami di Alya-boutique@DKabin Wardrobe sangat mementingkan kepuasan anda sebagai pelanggan kami yang setia.

Terima kasih... & Happy Shopping :)

Followers

Tuesday, August 24, 2010

Pakej Borong Telekung Sembahyang

Peluang perniagaan...

Saya ingin membuka peluang perniagaan kepada rakan-rakan diluar sana...

Ada 2 kategori:

1. Beli telekung secara borong (10set dan keatas) sila email kpd saya utk ketahui harga borong... nama dan no tel anda akan dipaparkan diblog ini utk promosi anda..
2. sub-dealer (x perlu ambil stok tp perlu register sbg sub-dealer dgn bayaran rm20 setahun. Anda akan diberi diskaun 10% utk setiap set telekung yang dijual...)

berminat? untuk keterangan lanjut email saya di nurfareisya.alia@gmail .com
Cara2 pembelian sama seperti yg sedia ada:
1. Isi order form
2. Saya akan maklumkan no akaun bank CIMB/Maybank
3. Anda bank in duit dan maklumkan pd sy bukti pembayaran
4. Saya pos ke alamat anda
5. Anda terima barang

Senang kan..

7 comments:

  1. boleh tau harga borong telekung 10 set ke atas dan katalog/gambar sampel? Email ke qbitzart@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Email saya gambar dan harga sbb nk beli borng.. arinmariana.82@gmail.com

    ReplyDelete
  3. ada gambar tuk jenis2 telekung yg ada tak?senang nak buat pilihan,beserta harganya

    ReplyDelete
  4. email aiza ayza_muffin@yahoo.com..

    ReplyDelete
  5. Emailkan sy jenis telekung2 terkini.sy berminat nk membeli secara borong :-)

    ReplyDelete
  6. Emailkan kt saya juga ye senarai harga dan gambar telekung yg ada untuk saya buat pilihan kerna saya berminat utk borong di kgdesa@yahoo.com atau dnanie2@gmail.com

    Tq

    ReplyDelete
  7. E mail sis ke saya, price dan patern ke langsingsihatmenawan@gmail.com

    Tq. :)

    ReplyDelete

Makluman

Produk kami :
1. Telekung Indonesia Dewasa & Kanak2
2. Telekung Vietnam
3. Telekung Cotton Paris
4. Telekung Lycra Redilla Collection
5. Pakaian wanita
6. Pakaian kanak-kanak
7. Tudung
8. Cadar patchwork
9. Kerongsang
10. Pelbagai produk kesihatan dan kecantikan
11. Handbag MANGO

Berminat boleh hubungi kami :
Pn Dilla: 019-9571142
Cik Fazira: 0199396427
Name:
Email Address:
Your Address
Phone No:
Item(s) code & Quantity:
Any Questions:
Payment Method: