.

Di Alya-boutique kami menawarkan produk telekung solat/ telekung sembahyang bersulam yang di bawa dr Indonesia (mengkana) dan telekung sutera vietnam. Sangat sesuai untuk hantaran atau hadiah kepada yang tersayang, ibu atau mertua. Sulamannya sangat cantik dan kemas. Harga yang kami tawarkan sangat murah berbanding blog-blog lain.

Kini kami telah menukar nama kepada DKabin Wardrobe sempena nama kedai baru kami yang terletak di Kuantan, Pahang. Kami telah mempelbagaikan produk seperti pakaian wanita dan bayi, telekung, tudung, skirt, cadar patchwork, kerongsang dan lain-lain lagi..

Anda boleh layari facebook kami iaitu https://www.facebook.com/Dkabinwardrobe? Sila like page kami untuk mendapatkan informasi terkini dari kami..

Kami di Alya-boutique@DKabin Wardrobe sangat mementingkan kepuasan anda sebagai pelanggan kami yang setia.

Terima kasih... & Happy Shopping :)

Followers

Thursday, April 1, 2010

PRE ORDER

Kesemua TS11, TS12 dan TS13 telah habis dijual. Bagi yang masih berminat sila isi borang order segera untuk sy buat tempahan semula dengan pembekal.

Bayaran deposit RM20 dikenakan. Bayaran penuh perlu dibuat apabila telekung telah selamat sampai pd sy dan sy hanya akan pos kepada anda apabila kesemua baki telah dijelaskan.

Bagaimanapun jika ada pelanggan yang ingin membuat bayaran ansuran sebanyak 2x, saya tidak keberatan tapi anda perlu menjelaskan semua bayaran sebelum barang dipos kepada anda.

No comments:

Post a Comment

Makluman

Produk kami :
1. Telekung Indonesia Dewasa & Kanak2
2. Telekung Vietnam
3. Telekung Cotton Paris
4. Telekung Lycra Redilla Collection
5. Pakaian wanita
6. Pakaian kanak-kanak
7. Tudung
8. Cadar patchwork
9. Kerongsang
10. Pelbagai produk kesihatan dan kecantikan
11. Handbag MANGO

Berminat boleh hubungi kami :
Pn Dilla: 019-9571142
Cik Fazira: 0199396427
Name:
Email Address:
Your Address
Phone No:
Item(s) code & Quantity:
Any Questions:
Payment Method: